Bankärenden.


Gårdagen bestod framförallt till att göra ingenting, visseligen red jag 2 hästar på eftermiddagen, men dagen kändes ändå näst intill meningslös.

Under förmiddagen var jag på banken och satte in mina julklappspengar och fixade VISA och internetbank och lite så :)

 



Min nya kjol gjorde sig bra ihop med lackleggins från Gina Tricot, linne från
Top Shop och rosa kofta från Filippa K.


Kvällen följdes upp med ridning för Sten Lindgren och ett allmänt slit. Lektionen gick faktiskt väldigt bra, både jag, hästen och Sten var nöjda efter en timma och det känns som  att det börjar sitta nu :-)
Vi övade först korta och länga galoppsprång, 5 till 7 på 19 meter med småhinder.
Sedan var det lite kombinationer och ett annat relaterat avstånd och sedan avslutades allt med lite banhoppning.

När jag kom hem hade mamma gjort tacos, mmmm. Världens godast chips-dip "taco" och tortillas förhöjde smakupplevelsen ytterligare.

Idag har jag, mor och far vart ute och ridit. Nu när mörkret tränger sig på skulle jag helst av allt vilja lägga mig under en filt med en stor kopp The, men projektarbetet kallar, tyvärr!!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0