Försenad födelsedagspresten.

r M var här igår och iförrgår kväll så fick jag mina försenade födelsedagspresenter. Jag fick precis det jag hade önskat mig :D

En supersöt necessär från Viva la vida, finns kanske några stycken kvar på Lindex affärerna.
Sedan fick jag den fina västen som jag har pratat om :-)

PERFEKT!


Kolla, är det inte underbart söt?


Så vacker, jag är alldeless kär :-)


Fyllde den med lite roliga tuber och burkar.


Fin väst, men dock en ganska orättvis bild.


Nu blir det projekarbete för hela slanten. Sen ska jag hitta mig något att äta, sen rida två hästar, sen projektarbete och sen blir det rida en lektion för Anna :-) 

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0