Ledighetens förtret.

När jag är ledig, som jag har vart nu i två veckor (har samtidigt jobbat med mitt projektarbete) så får jag i princip ingenting gjort. Visst jag har ridit 2 hästar nästan varje dag, tränat och spelat lite hockeymatcher, MEN det är ju ingenting!! Om jag går upp vid tio och lägger mig vid tolv så är det ju ändå 14 timmar som jag kan göra någonting av dagen på. Rida två hästar med insläpp tar ca 3 timmar, räknar drygt 4 för det tar tid att duscha efter också. 10 timmar kvar, vart gör jag av dagen?

På min ATT-GÖRA lista har jag fullt med grejer på. 2 Sakar rör M, som fyller 19 på lördag :-)

Annars är det:

  •  Skriva klart projektarbetet.
  • Städa rummer och gör i ordning.
  • Läsa Fysik.
  • Läsa Kemi.
  • Läsa Italienska boken.
  • Läsa min Engelska bok , Exodus.

Massa, massa plugg med andra ord. Varför gör jag såhär? Jag har haft två veckor på mig, nu har jag 3 dagar kvar?


Bilden är gammal, från 8:an eller 9:an kanske?



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bilden! :D "nu försöker vi se ut som pluggisar".

2009-01-22 @ 22:05:55
Postat av: Anonym

Hej Olivia! Vad lik du är dig, Hahah XD

Gå gärna in på min blogg och kom med tips, har inte lagt ut så mycket mer än lite tråkiga annonser på mina smycken :P



Kramar <3

2009-07-10 @ 12:33:57
URL: http://charlottaforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0