Saknar Mikael.

M är för tillfället uppe i Stockholm, Öhrlocksbasen Berga och gör tester inför hans utbildning. Om han klara testerna och blir en av de 10 som får göra utbildningen som stridsbåtförare så kommer jag bli helt galen av glädje :-)
Han är värd detta och jag hoppas verkligen att han får chansen att visa hans kämparglöd och springa milen med benhinneinflammation! Jag vet att han klara det!

I morgon så är det en vecka sen vi sågs, katastrof, jag sakanar honom som ...vet inte vad... och vill så gärna träffa honom. När jag sitter här och saknar honom så tänker jag på hur det kommer bli när han gör lumpen, 11 månader UTAN M. Det går inte! Hur ska jag klara det? Suck.. vad ska jag göra?



Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0