Världens sämsta dag i Göteborg och serie 3:a

Igår var ju jag som sagt inne i Göteborg och jag hade 3 affärer som jag ville besöka:

  • Twilfit                                             ( hade inget utbud alls )
  •  Rödakorset kupan                     ( stängd )
  • Prickig katt                                  ( hittade inte ens dit )

Besvikelsen var därmed komplett och jag började leta födelsedagspresent till M, han fyller 19 på Lördag!
Jag hittade INGENTING ,det jag vill köpa vill han inte ha ( en oknuten fluga ) och det jag ville köpa var för dyrt. SUCK! Måste in till Stenungsund i morogn och kolla vad jag kan köpa. Annars får jag panik!!

Vad kan man ge till sin pojkvän egentligen?


Bedrövelsen fortsatte med att jag inte hittade någonstans att äta eftersom alla lunchresturanger ständer vid 15:00. Bra tajming där Olivia. Det hela slutade med att jag satte mig på sallladsbaren Paprika och åt en mycket god och billig (55:-) kycklingsallad. MUMS! Efter det fortsatte mitt meningslösa letande och när jag fick nog gick jag och satte mig på centralen.

På kvällen skulle jag spela match mot Hanhals nere i Kungsbacka. Acke skulle ge mina träningsgrejer till Pappa och jag skulle bli upphämtad i Göteborg. Acke glömde ge kläderna till Pappa och Pappa fastnade i bilkö. BRAVO!
Väl framme i Kungsbacka fick jag låna ett underställ av Mimmi (som nästan var den enda som kom i tid) och så bytte jag om. 10 minuter innan matchen börjar dräller resten av laget in, yjoho!! Bra förberedelser! Alla hade fastnat i kö i Tingstadstunneln.
Matchen bestod av bra målvaktsspel (från Veronica i vårt lag) , underbara brytningar av backarna, och diverse spel-mål av kedjorna. Matchen slutade 4-3 till oss och där med är vi ny serie 3:a , känn på den, RÖNNÄNG!
Nu satsar vi på att vinna mot Halmstad och Uddevalla, om både vi och Rönnäng förlorar mot Munkedal (vilket är mest troligt att vi gör) så kniper vi 3:e platsen och därmed en "slutspelsplats" :D

Klockan 12:30 får M reda på om han har gått vidare efter simultankapacitet testet och får springa milen. HEJJA M!!



Kommentarer
Postat av: P

Gud vilken jobbig dag det måste vart!! kom ihåg att ja ringde dig när ja satt i kön å du va på terminalen.. det va ingen glad Olivia :) Du glömde att du hade fått världens mens värk oxå ,) hehe..!!

kram banan..!!

2009-02-05 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0