(Vår)städning i garderoben.

Jag gjorde en liten för tidig vårstädning i min garderob och i min byrå idag.



Detta är LITE av byråns innehåll, en T-shirlåda och 2 smålådor med underkläder.



Min byrå har 3 stora lådor, och 4 små. I de små har jag tidigare haft lite sommarkläder (bikinis och shorts) och lite myssockar samt underkläder. I de stora har jag haft T-shirtar, byxor och den understa är alltid fylld med träningskläder.

NU, har jag fyllt min byrå såhär.

Liten: Basic plagg, svarta och vita polos mm.   Liten: LINNEN!! Ribbade vita, svarta, allt :-)
Liten: Leggins och långa knävärmare.               Liten: Strumpor (tränings och vanliga sockar)
Låda 1: Trosor, BH och kalasbyxor (strumpebyxor)
Låda 2: T-shirtar och byxor, både till sommar och vinter.
Låda 3: TRÄNINGSKLÄDER!

Mina Jeans har jag sedan ett år förvarat i min bokhylla i rummet. Jag har lagt upp dem precis som i en affär. På så sätt ser man dem, (de är faktiskt snygga) och man "glömmer" inte bort något par.

Min garderob är ganska liten och var, eller är, smockfull med tröjor, kjolar och klänningar.


Allting på sängen.


Efter liiiiite jobb och lite utsensning var jag nääästan klar...


Detta tycker jag är LAGOM med kläder i min garderob... men....


Allt detta skulle också in.



Jag tog aldrig någon "färdig" bild, men jag kan säga att nu är den helt fullsmockad.

I morogn ska jag in till Göteborg.
Jag ska köpa present till M som fyller 19 på Lördag, GRATTIS! :D och så kanske om jag hittar något till mig själv också.

Jag ska INTE köpa, piké tee, jeans, stora PEAK tröjor, halsband, pyssel, skor på REA som jag aldrig använder. Det blir alltid så att jag köper kläder som jag vill ha i affären, men efter någon vecka så gillar jag dem inte längre. Jag tror det beror på att jag inte riktigt har hittat min stil ännu, utan jag blandar hej vilt. Det blir mindre lyckat ibland.

Efter Göteborg blir det match mot Hanhals. :-) VINNA! VINNA! Finns inget annat :-)
Träningen gick kalas idag!

Sov gott :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0